قرارگاه رسانه ای اقتصاد مقاومتی


شناسهٔ خبر: 3708224 -
شهرکرد- کارشناس مسئول مطبوعات اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از تشکیل قرارگاه رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی درچهارمحال وبختیاری خبر داد.

مهدی طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار مهر از تشکیل قرارگاه رسانه ای اقتصاد مقاومتی به عنوان یک رویکرد تکمیل کننده فعالیت های مرتبط با مقوله اقتصاد مقاومتی در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

وی ضمن اشاره به نامگذاری سالجاری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری، بیان داشت: ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق و درست پیرامون فعالیت‌های این حوزه بسیار احساس می‌شود و از همین رو قرارگاه رسانه‌ای به این منظور در این استان تشکیل می‌شود تا ضمن اطلاع رسانی درباره فعالیت های مختلف در سطح استان به نقد و بررسی و ارائه راهکارهای اصلاحی در این زمینه بپردازد.

وی افزود : یکی از موارد اصلی این رویکرد رسانه ای، مقوله مهم مطالبه گری است و رسانه چه مکتوب وچه فضای مجازی با مطالبه گری و نقد پیوند خورده و رسانه پویا وسرزنده را نمی توان بدون این امر بررسی کرد و امیدواریم که مدیران استانی با بالابردن آستانه تحمل و نقدپذیری خویش اجازه حضور فعال وجدی رسانه های مطالبه گر و مردمی را به عنوان بازوان فکری و تصمیم ساز در عرصه های گوناگون بدهند.

طهماسبی باتاکید براین نکته که همه رسانه های استان  تمام تلاششان را برای برون رفت از مشکلات به کار می بندد، گفت: فضای رسانه های استان در پی تثبیت امنیت روانی جامعه هستند و همچنین  براین باورند که باید نقد واصلاح را به عنوان یک رویکرد موثر در اختیار مدیران استانی قراردهند.

وی در ادامه با دعوت از رسانه‌های مکتوب و مجازی، ادامه داد: قرارگاه رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی تشکیل شده تا در سال ۹۵ فعالیت های انجام شده از سوی دستگاه های مختلف و هم  فعالیت‌های مردمی این حوزه به اطلاع مردم برسد و رسانه‌ها نقش اساسی را در تببین گفتمان اقتصاد مقاومتی برعهده دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۳
مهدی طهماسبی دزکی

نظرات  (۱)

۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۵ کارشناس پارت
مهدی طهماسبی دزکی درود
مطلب در گفت‌وگو با مهر عنوان شد:تشکیل قرارگاه رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی در چهارمحال وبختیاری شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
این آدرس سایت ماست:
www.partchap.com
اینم شماره تماسمون:
02188756411

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی